SKOP KERJA, GAJI DAN SYARAT LANTIKAN PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT GRED N19

Share:
Antara berikut adalah deskripsi tugas atau skop kerja PEMBANTU SETIAUSAHA PEJABAT GRED N19 besertakan had gaji dan syarat-syarat kelayakan 

Kumpulan : pelaksanaan (Skim Perkhidmatan Bersepadu)

kementerian/jabatan : Pelbagai Kementerian/Jabatan, Pentadbiran Kerajaan Negeri Sembilan, Melaka, Pulau Pinang dan Perlis.






DESKRIPSI TUGAS



  • Tiada pengkhususan tugas

JADUAL GAJI



  • Gaji minimum : RM 1,352.00
  • Gaji maksimum : RM 4,003.00
  • Kadar kenaikan gaji tahunan : RM 100.00


SYARAT LANTIKAN 


berikut adalah syarat-syarat lantikan bagi pembantu setiausaha pejabat N19



  • Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:
    • warganegara Malaysia;
    • berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan; dan
      • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
        (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,352.00); atau
      • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 2 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
        (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,408.40); atau
      • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 3 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
        (Gaji permulaan ialah pada Gred N19: RM1,464.80).
  • Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

sumber :SPA

Semoga perkongsian ini tentang skop kerja, gaji dan syarat lantikan dapat menjadi rujukan buat para pemohon. selamat maju jaya